piątek, 30 maja 2014

Imbryczek skończony i powrót do żyrafy

Imbryczek ukończony! Bardzo mi się podoba, ale jeśli jeszcze kiedyś go wyszyję to na pewno na normalnej kanwie przeznaczonej do krzyżyków. Len który wybrałam ładnie się prezentuje ale zmęczyłam się wyszywając na nim.


Teraz muszę całość wyprać i wyprasować. Zdecydowałam, że kupię ramko-tamborek i powieszę na ścianie ten haft. Pięknie się prezentuje w okrągłej ramce.

Jeden haft skończony, więc mogę wrócić do żyrafy. Stan na chwilę obecną


5 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda... a mój jeszcze w planach. Dobrze, że czas na ukończenie jest odległy. Wkrótce wakacje i więcej wolnego czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z powodu ukończenia imbryczka! Podziwiam Cię za materiał użyty do wyszywania. Za to efekt cudowny. W tamborku będzie się prezentował pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka żyrafka:) Imbryczek haftowany na lnie wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Imbryczek jest super! z reguły tak bywa, że im trudniejszy materiał do wyszywania tym lepszy efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń