środa, 4 stycznia 2017

Treasure Hunt Bookshelf

Nareszcie skończyłam kolejną stronę i rząd!
Po trzech latach mam 36 stron, co daje mi prawie 170 tysięcy krzyżyków! Obliczyłam, że obecnie mam równo 60% haftu ukończone.
Cudnie się na to patrzy, ale chcę więcej ;)


Podsumowania za 2016 rok nie będzie, bo nie mam się czym za bardzo chwalić.... Głównie wyszywałam kolosa, a na jesieni stwierdziłam, że chyba mam za dużo czasu więc rozpoczęłam naukę profesjonalnej fotografii ;) Tak więc do pracy, domu, dzieci i haftu doszły mi zdjęcia :P

13 komentarzy:

  1. będzie piękny haft! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wychodzi:) Cudo się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft...bedzie cudo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez przypadek do Ciebie trafiłam i jestem pod wielkim wrażeniem! Cudowna praca:) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to już 3 lata, a wydawało mi się, że tak niedawno zaczęłaś. Pamiętam, że chyba robiłaś takie zdjęcie z niemowlakiem jak zaczynałaś ten haft pewnie teraz to już on jest większy niż kanwa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, gdybym ja przy moim kolosie miała zrobione tyle krzyżyków co Ty to już byłoby blisko do końca - no niestety nie mam tak rewelacyjnego tempa wyszywania :)
    Haft jest przepiękny! My też chcemy więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo duże wyzwanie, ale jak widzę już bliżej do skończenia niż dalej. Trzymam kciuki za dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity efekt!! Przepięknie !! zapiera dech w piersiach naprawdę!!
    Jak można się z Panią skontaktować na priv?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, żę nie piszesz już normalnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW!!!! Cudo!!! Poczekaj, zaraz napiszę więcej, ale muszę jeszcze raz przejechać do góry i obejrzeć to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita praca! Normalnie oczu nie można od tego obrazu oderwać!! Ilość też robi wrażenie... 60%! Gratuluję! I mocno trzymam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń