czwartek, 8 marca 2018

Treasure Hunt Bookshelf

Miałam zacząć odliczać gdy zostanie mi 10 stron wzoru do końca. Ale ponieważ już się w tym wszystkim gubię, więc może zrobię tak przy ostatniej kolumnie ;)
Na zdjęciu widać trochę ponad 9 stron do końca. Tak więc koniec jest bliziutko i bardzo chciałabym do stycznia skończyć całość ale plany mam na ten rok konkretne. W maju mam dwudniowe warsztaty fotograficzne, po tym terminie chcę zaliczyć jeszcze dwa warsztaty ale zobaczymy jak będę stać z pieniędzmi i czy znajdę to, czego szukam. Od wakacji zaczynam budować swoje portfolio i oficjalnie będę mogła ruszyć z koksem gdy skończę macierzyński, czyli najwcześniej w październiku. Do tego czasu będę musiała ogarnąć całą znienawidzoną przeze mnie papierkologię (minusy samozatrudnienia). Czeka mnie mnóstwo pracy ale mam nadzieję, że warto będzie. W końcu zacznę robić to, co kocham :)



15 komentarzy:

  1. Będzie piękny obraz. Powodzenia w zakładaniu swojej firmy. Ja nad swoją cały czas się zastanawiam. Trochę brakuje mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo brakuje odwagi i cały czas biję się z myślami czy w ogóle będę mogła brać pieniądze za zdjęcia, które będę robić (w sensie czy moje zdjęcia są na profesjonalnym poziomie). No ale mąż mnie wspiera i powtarza, że najgorsze co może się stać to jednak niewypał i wrócę na etat. Świat się nie zawali a ja przynajmniej spróbuję i będę mieć za sobą nowe doświadczenie życiowe i zawodowe :)

      Usuń
  2. Wygląda cudnie i mocno kibicuję !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ogrom pracy za Tobą! Powodzenia w zakładaniu działalności :) Do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalny jest ten haft! Super postępy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sporo pracy za Tobą, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :-)
    To drugie maleństwo Wasze?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow haft jest wspaniały :) Ja również uwielbiam Aimee Stewart, u mnie od lipca ubiegłego roku haftuje się World Travel Bookshelf :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładaj własną działalność i na nic się nie oglądaj.Twoje pomysły,kreatywność zostaną zrealizowane i docenione. Jak mnie wypchnęła firma na tzw. samozatrudnienie,to myślałam, że za chwilę świat się zawali.Dzisiaj już bym nie wróciła na etat.
    A haft niezmiennie podziwiam.

    OdpowiedzUsuń