środa, 1 sierpnia 2018

Ostatnia prosta

Proszę Państwa - została mi ostatnia kolumna. 6 stron do końca. Tylko 6. Finał majaczy na horyzoncie ale niestety idzie mi piekielnie wolno. Na chwilę obecną mam miesiąc opóźnienia - To zdjęcie winno było powstać w czerwcu, a zrobiłam je jakieś dwa tygodnie temu dopiero. Obstawiam, że tempo mi jeszcze spadnie, bo na dwa tygodnie wyjeżdżamy z domu, a haftu nie planuję brać. Do tego fotografia zajmuje mi bardzo dużo czasu - kursy, filmy instruktażowe, obróbka, sesje.... ale kiedyś na pewno skończę ten haft :) Na tym etapie nie ma mowy żebym się poddała :)


9 komentarzy:

  1. Już tak niewiele do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca;piekna i wymagajaca cierpliwości. Myslę, że szampana czas już chłodzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny , zostało tak niewiele :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity haft! Masa pracy. Pozdrawiam i czekam na finał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś zdeterminowana jak Terminator ;) Zartuję! Kibicuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymama kciuki za jak najmniejsze opóźnienia :) I czekam niecierpliwie na finał nad swoimi trzema (!) HAEDami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jak pięknie! Już tak niewiele do końca, trzymam mocno kciuki, żeby krzyżyki stawiały się same ;)

    OdpowiedzUsuń