niedziela, 12 stycznia 2014

Nowy HEAD - Treasure Hunt Bookshelf (1)

Chyba każda hafciarka zna to uczucie, gdy znajdzie jakiś obrazek w którym zakocha się od pierwszego wejrzenia. I nie ma znaczenia ile ma prac, które trzeba skończyć lub innych planów. Po prostu TEN obrazek MUSZĘ wyszyć!
Pod koniec zeszłego roku przez przypadek znalazłam TEN obrazek na stronie Heaven and Earth Designs. Szczena mi opadła i zawzięłam się - ja go kupię i wyszyję! Obiecywałam sobie, że najpierw skończę maskę florencką ale jednak nie wytrzymałam i dzisiaj już kupiłam wzór, przygotowałam kanwę i teraz zostaje mi czekać na muliny, bo jednak brakuje mi kolorów, a te co mam jak na złość nie są przewidziane w użyciu zaraz na pierwszej stronie ;/ Tak wiec jeszcze troszkę cierpliwości...



1 komentarz:

  1. Uczucie znane :) haft wybrałaś piękny nic dziwnego, że nie możesz się doczekać.

    OdpowiedzUsuń