wtorek, 30 lipca 2013

Zima, Alfons Mucha


Co prawda to zdjęcie nie pokazuje w pełni ukończonego haftu (na górze zostało jeszcze trochę białego do dokończenia) ale nie chciało mi się go wyciągać żeby zrobić fotkę, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że żadnego krzyżyka nie brakuje ;)
Pierwotnie to ten obrazek miałam jako pierwszy zacząć robić, ale przypadkiem znalazłam wzór Wiosny i wtedy bardziej mi się spodobała i jako pierwszą zaczęłam ją wyszywać.

Obrazek powstawał od września 2012 do lipca 2013. Na tak długi czas wyszywania miał wpływ inny obrazek (który zaczęłam robić jakoś w październiku) oraz urodzenie córeczki.

Ma 210x106 krzyżyków, 25 kolorów i 40 motków. Powinien być takiej samej wielkości jak wiosna ale gdy je porównałam okazało się, że wzięłam kanwę o innej gęstości oczek i Zima jest mniejsza na centymetry.









2 komentarze:

  1. Witam, czy moze Pani wyslac wzory haftu czterech por roku na email? Pozdrawiam
    sz.magdzia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, czy moze Pani wyslac wzory haftu czterech por roku na email lub podać numery gazetek? Pozdrawiam
    kamila_oleszek@outlook.com

    OdpowiedzUsuń